Timberwisella juhlavuosi – 20-vuotias yritys on aina panostanut laatuun

Timberwise lanseeraa juhlavuoden yhteydessä uuden sloganin: Elämäsi lattia. 20 vuoden kokemuksella asiakkaille tarjotaan ensiluokkaista lattiaa – niin designin, laadun kuin turvallisuudenkin osalta.

Vuosi 2019 on Timberwiselle juhlavuosi – 20 vuotta tulee täyteen tämän vuoden huhtikuussa. Juhlavuosi tuo mukanaan muun muassa mielenkiintoisia uutisia, lanseerauksia ja uusia tuotteita.

Elämäsi lattia!

Laatu on aina ollut yksi tärkeimpiä valtteja Timberwiselle. Myös 20-vuotisjuhlavuonna laatua painotetaan yrityksen uuden sloganin myötä. Elämäsi lattia viestii kuluttajille yhteistä, pitkää matkaa, jonka laadukkaan lattian kanssa saa jakaa.

Timberwiselle laatu on myös turvallisuutta ja puhtautta. Yrityksen lattiat ovat formaldehydivapaita, eikä niistä näin haihdu sisäilmaan haitallisia kemikaaleja. Timberwise on ensimmäinen parketinvalmistaja maailmassa, joka on luopunut kokonaan formaldehydipitoisten liimojen käytöstä tuotteissaan. Yritys on myös ainoa parketinvalmistaja Suomessa, jonka tuotteilla on Suomen Allergia-, Iho- ja Astmaliiton Allergiatunnus.

Juhlavuoden yllätyksiä

20-vuotisjuhla tuo mukanaan myös mielenkiintoisia lanseerauksia, pään avauksia designmaailmassa sekä inspiraatiota. Tänä vuonna Timberwisella on jälleen oma upea osastonsa Habitaressa, jonka suunnittelusta ja värimaailmasta vastaavat Susanna Vento ja Joanna Laajisto.

Timberwise aloitti Loimaalla toimintansa 20 vuotta sitten, vuonna 1999. Alun perin yritys oli nimeltään Puujalkalan Puu, mutta joutui pian muuttamaan nimensä ”viisaaksi puuksi” Timberwiseksi vankan viennin vuoksi. Alkuun yritys vei lattioistaan yli 90% ulkomaille, vienti on suuressa roolissa edelleen, vaikka kotimaan myynti on niin ikään merkittävä osa. 60 prosenttia yrityksen liikevaihdosta tulee tänä päivänä viennistä. Timberwisea löytyy nykyisin maan jokaisella mantereella.

 

Teksti: Cozy Publishing
Kuva: Mikko Ryhänen